Några tips gällande träningen:
Hur är dagsformen?
Undvik att träna om du inte känner dig helt frisk och träna alltid efter din egen förmåga/dagsform!

Bra att ha med för Löpning/Cross:
Bra löparskor, om du är kvinna en sport-bh, medlems-/träningskort eller jämna pengar för engångsavgift. Vi tar även swish.

Vintertid lånar vi ut broddar som du kan sätta på dina vanliga löparskor. Har du löparskor med broddar (till exempel Icebugs) tar du dom. Lämplig klädsel för löpning under vintern är densamma som när du åker löparskidor, till exempel tajts med långkalsonger under, flera lager på överkroppen med en vindtät jacka ytterst, mössa, tunna fingervantar och gärna en reflexväst. Vi ställer in passet om det är kallare än minus 15 grader.

Bra att ha med för inomhusträning: 
Jympaskor för inomhusbruk, vattenflaska, om du är kvinna en sport-bh, medlems-/träningskort eller jämna pengar för engångsavgift. Vi tar även swish.

På Yoga och Core-passen är det bra att vara barfota. Har du en egen yogamatta kan du gärna ta med den.

Om betalning:
Kom gärna i god tid innan passets början, så kan värden hjälpa dig med betalning/anmälan om du kommer för första gången.
 

Praktisk säkerhetsinfo om Hjalmar Lundbohmsskolans idrottshall:
YTTERDÖRRARNA ÄR OFTA ÖPPNA HELA TIDEN!
-Värd och ledare har ingen koll på vilka som kommer in i omklädningsrummen. Tyvärr kan du bli av med ägodelar!
-Om brandlarmet går och det är "skarpt läge" får du inte gå tillbaka in i omklädningsrummet för att hämta kläder.
TA DÄRFÖR MED DINA KLÄDER OCH VÄRDESAKER till träningshallen.